Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Fiesta Expo 2010

Bija galīgi garām. I mean.. totally lame. Ja man par to izstādi būtu bijis jāmaksā kaut 1 lats, es šobrīd justos smagi apkrāpta, tādēļ man nudien ir žēl to cilvēku, kas maksāja visus 3 latus. Fiesta daļa bija tukša.. tā vairāk līdzinājās pārstrādātam vācu ceļojošajam izklaižu parkam, nekā izstādei.. ar to es gribu teikt, ka tur bija vairāk vietu, kur nopirkt pārtiku, nekā pašu eksponātu stendu. Taču, ja vācu tirdziņi vismaz ir interesanti.. tad šie stendi bija tukši. 13.15 bija Pecolli uzstāšanās, kuru es pat varonīgi sagaidīju..lai jau atkal viltos. Viss, ko šie “izcilie burvju mākslinieki” jeb vnk prāta čakarētāji izdarīja, uztaisīja vienu un to pašu triku, tikai 2 dažādos veidos.. tā teikt, lika cilvēkiem aptuveni minūti vai 2 skatīties virpuļa tunelī, aiz kura slēpās cilvēka seja, kad noņēma virpuli, pirmajā reizē seja izauga, otrajā – samazinājās. Tas atkarīgs no tā, uz kuru pusi virpuli griež. Un šādus trikus es tik pat labi varu apskatīt arī internetā. So, jā.. ne visai aizraujoši. Tad viņi noreklamēja savu Abrakadabra pasākumu un pazuda. Arī cilvēki uz šīs izstādes apmeklēšanu nebija nemaz tik naski. Zāles bija brīvi izstaigājamas. Kas, tad,ja izstāde būtu bijusi laba, man tīri labi pat patiktu, bet šoreiz.. ehh.. nē, nebija forši. Krusttēva Zimmers stāvēja ārpusē pie durvīm, kur visi smēķēja. Viņa dēls Edijs, mašīnas šoferis un izstādes laikā arī pieskatītājs..visu laiku vazājās apkārt, tādēļ liela jēga no viņa arī nebija. Nezinu gan, vai ar šo izstādi būs pieticis, lai nodrošinātu sev klientus. Ak, jā.. zinat, kas ir nelāgi ar kāzu saloniem? Ir grūti dabūt pastāvīgus klientus😉

Hallē nr2 notika Inter tekstils, kas savā ziņā bija pat nedaudz labāks. Ja neskaita ķīniešu galu, tad redzēt bija daudz ko vairāk, turklāt arī pārtikas stendu bija mazāk. Taču audumi, adatas, diegi un dzijas mani maz interesē līdz brīdim, kad rodas kāda laba ideja. Taču es zinu, kur to visu var dabūt, tāpēc uz izstādēm, lai skatītos uz dzijām, man nav jāiet. Tur bija arī kaut kādas izstādes.. taču man modeles nekad nav īsti saistījušas, tāpēc negaidīju. Braucu mājās. Nākošgad es droši vien atteikšos no ielūguma un izstādi gluži vienkārši neapmeklēšu.

Komentēt

