Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

basically whatever

man īsti nav ko teikt.. Lieldienās es pārcēlos uz jaunām mājām Beberbeķos. Te ir kaitinoši vecvecāki, kas ir labāk par kaitinošu mammu, jo omi un opi es jau esmu pieradusi neņemt galvā, un sliktāk par kaitinošu mammu, jo.. nē, tas n ekādā veidā nesanāk sliktāk par kaitinošu mammu. Te man ir alkohols, te tiešām ir daudz alkohola. Tas ir labi. Rīt es nokāpšu pagrabstāva atpūtas zālē un uztaisīšu nelielu talku, lai izbarikādētos cauri līdz bāra letei, lai man būtu kur trenēties šādus tādus trikus. Vēl te ir mana mazā krustmeita Keita, kuru no rītiem pieskatu. Mūsu grafiks ir – ģitārspēle, žonglēšana, mēdīšanās, slēpšanās aiz vannas (nē, šī nav bijusi mana ideja), spēlēšanās ar legoklučiem un multeņu skatīšanās. Ja jums šķiet, ka tas nav forši, aizejiet, iepazīstieties ar šo zvēru: bet, ja jums tomēr šķiet forši, tad, hey, nāc, pievienojies mūsu jautrajai kompānijai:

Lai nu kā, kā jau tas ir lieliski saprotams, manā dzīvē joprojām nenotiek itin nekā aizraujoša. Patiesībā pēdējo dienu aizraujošākais notikums ir.. es beidzot sāku lasīt Questionable Content komiksu. Un tas ir lielisks. Esmu tikusi līdz 327 komiksam 2 dienu laikā, ņemot vērā to, ka vēl paralēli es pieskatu Keitiņu, mācu Jānim un Danielai žonglēt, apmeklēju bar.lv kursus, veicu kokteiļvakarus, izlasīju Annas Sakses humoreskas un tagad lasu Miervalda Birzes Smilšu Pulksteni un galu galā pat guļu, tad tas ir diezgan daudz.

Par Annas Sakses humoreskām.. tā grāmata ir forša! Saksei katrā ziņā prāts strādā uz dīvainu vārdu un uzvārdu savienojumu izgudrošanu, turklāt viņas stāsti vismaz liek nedaudz pasmaidīt, jo ir jauki.

Par Miervalda Birzes Smilšu pulksteni.. esmu tikusi līdz 30tajai lapaspusei un jau zinu kā tā grāmata beigsies.. aizraujoši, jā.

Vēl es biju pie māsas ciemos. Viņa joprojām ir forša savā īpatnējajā veidā🙂 Šī nedēļa viņai paies ārsta apmeklējumos.. muguras problēmas. Var jau teikt, ka tās mums ir iedzimtas abām, taču katrai no saviem vecākiem.

Ak, jā.. ziniet ..tad pūšamais gaisa atsvaidzinātājs, nu tas, kas izpūšas pie straujām kustībām.. ir kaitinošs! Ja man nebūtu mācīts, ka ir jāuzvedas labi, tad es to atsvaidzinātāju jau sen izmestu ārā pa logu, tad aizietu tam pakaļ, uzkāptu otrajā stāvā un atkal izmestu ārā pa logu..tik daudz reižu, kamēr tas reiz beigtu darboties.

Vairs man nav ko teikt.. ar labu nakti😉

4 responses

  1. zais

    Tā jau nemaz nav, ka nekas tavā dzīvē nenotiek. diezgan jau raibi.
    Uzjauksi kokteilīti? (:

    Aprīlis 8, 2010 plkst. 08:49

    • Mierīgi🙂
      Kādu vēlies? Skābenu, rūgtu, saldu, tropisku vai džentelbenķisku?😛

      Aprīlis 9, 2010 plkst. 23:10

  2. Katty.com

    Pasveicini Keitu.
    Un man prieks, ka jums ir tik daudz kopīgu lietu, ko darīt…😉
    P.S Mēs ar Vladlēnu sākām domāt par kādu kopīgu pasākumu (piemēram, essiti :D) Laipni aicināta pievienoties :p😉

    Aprīlis 8, 2010 plkst. 16:47

    • Jā, man ir ļoti daudz kopīga ar 2gadīgiem bērniem🙂 Es nezinu, iespējams, savā ziņā tas ir pat labi.
      Btw.. es vakar satiku to Gintu vai kā viņu, no kura ņēmām telšu pilsētiņas slēpni.. viņš man stāstīja, ka ejot uz policiju un izmeta alus bundžu tuneļa mistkastē😀
      Labprāt, tikai pasakiet kad😉

      Aprīlis 9, 2010 plkst. 13:21

Komentēt

