Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Pavasara ģenerāltīrīšana

Nezinu, kas man ir uznācis, bet gribas pilnīgi visu iztīrīt, sākot ar māju un beidzot ar internetu. Tā kā ar mājas tīrīšanu man ir jābūt ļoti, ļoti uzmanīgai, jo citādi var nākties atvadīties no liesas, tad vairāk pievēršos kārtības ieviešanai tieši savā otrajā, jeb virtuālajā pasaulē. Te nu gan man nekādas fiziskas traumas nedraud, taču lielākā daļa no garīgajām, šķiet, esmu jau pārslimojusi, bet kas to lai zina, varbūt tieši šī maniakālā vēlme pēc kārtības ir kaut kāds jauns garīgās kaites paveids.

Lai nu kā.. vispirms es iztīrīju datoru no visa veida liekajām aplikācijām, kuras es vai nu nelietoju, vai arī nevaru lietot, jo demo versija nav stils, bet pilno pirkt man naudas pagaidām nav. Dators man tagad ir tīrs un kārtīgs..tiesa, pastāv doma, ka es varētu izrevidēt arī visu savu mūzikas kolekciju tā, lai atstātu tikai un vienīgi tās dziesmas, bez kurām savu dzīvi nevaru iedomāties, piemēram, Cats in The Cradle vai Lemon Tree, taču to es darīšu tikai tad, ja tuvāko 2 dienu laikā nepārdomāšu.

Tad es ķēros pie visām savām vecajām mājas lapām, kuru man bija sakrājies vesels lērums, lielāko daļu no tām jau sen biju aizmirsusi, tādēļ prieks, ka tāda Helsa Ardino ir tikai viena uz pasaules un tante gūgle viņu lieliski pazīst. Tiesa, vienu mājas lapu no savām vecajām gan es neizdzēsu, tā ir diezgan arhaiska, iespējams mana pati pirmā mājas lapa, kuru biju diezgan ilgu laiku apdzīvojusi. Saturs gan tur pārsvarā ir smagi depresīvs, bet tas nav nekāds lielais brīnums, ņemot vērā to, ka man bija 6 gadus ilga depresija. Depresijas laikā smadzenes sačakarējas ne pa jokam, tādēļ lielākā daļu rakstu ir.. tizli, taču dzēst ārā man viņu negribas, jo galu galā.. tā ir daļa manas pagātnes. Ja vēlies apskatīties, kāda bija Helsa pāris gadus atpakaļ, vari ievērtēt – www.mylifemyhell.weebly.com Jau pats lapas nosaukums parāda manu tā brīža attieksmi pret dzīvi.

Pēc tam, kad vairs nebija nevienas liekas mājaslapas, kas nozīmē, ka atstāta ir tikai tā vecā un šī un vēl slēpņošanas lapa, es ķēros pie facebook un izdzēsu ārā visus tos cilvēkus, kurus tā īsti nemaz nepazīstu, taču kuri man lieti noderēja tādās spēlēs kā farmville, petville un citu crapville. Pēc tam atteicos arī no pašām aplikācijām, lai netraucē mani, atstāju tikai Mafia Wars, to es spēlēju jau kādus 2 vai 3 gadus, turklāt tā kā tur neko daudz nav jādara, turklāt var aiziet prom uz nedēļu, atnākt atpakaļ un spēlēt tālāk tā, it kā nekad spēle nebūtu pamesta, tad vēl nav apnikusi.

Kad nu facebook bija tīrs un kārtīgs es, protams, ķēros klāt tā latviskajam un daudz dārgākajam klonam draugiem.lv, arī tur es pamanījos ieviest kārtību, izdzēšot laukā gandrīz 60 cilvēkus. Šoreiz tie bija tādi cilvēki, kurus es tik tiešām pazinu, jo nepazīstamus cilvēkus es iekš draugiem.lv vnk neapstiprinu, lai nu kā.. ja es ar cilvēku gadus 2 neesmu sarunājusies, turklāt arī neuzskatu par vajadzību to darīt, tad diez ko labs draugs viņš man nav, vai ne? Nav nekādas jēgas tādus paturēt. Tad es izdzēsu laukā arī visas aplikācijas, sākot jau ar kasjauns, mammāmuntētiem un spilvenu kaujām un beidzot ar fermu, āfriku un kvizu. Tagad mani vairs neviens netraucēs, nebūs tās abloma sajūtas, kad pēc 5 dienu prombūtnes, ieslēdz draugiem.lv, ieraugi 20 jaunumus, taču tad atklāj, ka vismaz 15 no tiem ir no kviza, 3 no āfrikas un atlikušie 2 ir komentāri dienasgrāmatā. Pie reizes esmu ķērusies arī pie pašu attiecību kārtošanas.. kas to lai zina, kā tas viss beigsies.

Pēc draugiem.lv es ķēros klāt tviterim un pārstāju sekot visiem tiem cilvēkiem, kas, manuprāt, ir pārāk klusi vai garlaicīgi. Iepriekš sekoju 80 cilvēkiem, tagad tikai 62. Vārdsakot, tīrīšana bez žēlastības norisinās it visur. Tagad, kad esmu attīrījusi arī internetu no visa liekā, man nagi tā vien niez ķerties klāt mūzikas vācelītei un filmām, taču savā dzēšanas apsēstībā negribas kļūdīties.

Katrā ziņā, tiklīdz jutīšos labāk, zvanīšu saviem interneta puišiem, lai nāk un ierīko man garāku interneta vadu, lai es varu droši pārbīdīt mēbeles tā, kā uzskatu par pareizu, satīrīt māju un visbeidzot ar skaidru prātu un labi padarīta darba sajūtu sagaidīt pavasari. Citādi.. citādi dzīvot kļūst garlaicīgi. Pēc tam, kad viss būs iztīrīts, man būs mazāk mantu un līdz ar to arī mazāk problēmu. Bet par mantām vislabāk zina stāstīt Juris Karlins😉

4 responses

  1. zais

    diezgan jau pamatīga un radikāla pieeja. Bet saprotu, ka sava loģika un pamatojums tam ir. Agrāk vai vēlāk viss sakārtojas. Ar vai bez iejaukšanās. Bet kaut kādu komforta līmeni jau katram nepieciešams sasniegt.
    Klau, bet par to netu – tev vnk vajadzētu uzlikt mājās wi-fi ruterīti un tad nebūtu problēmu ar vadiem, kas traucē parbīdīt mēbeles.

    Marts 18, 2010 plkst. 09:35

    • Kad gribas pārmaiņas, tad jāveic tās pēc pilnas programmas (smej)
      Par to rūterīti esmu domājusi, taču man vienmēr kāds pačukst, ka tas esot diktiņ dārgi.. tagad pamudināji mani šo informāciju aplūkot pašai, paldies, ja novērojumi mani apmierinās, droši vien tā arī darīšu🙂

      Marts 19, 2010 plkst. 00:32

      • zais

        Nav viņi visi tik dikti dārgi. Ja nu gadījumā kas, tad man ir mazs zils wifi rūterītis, kuru nopirku, bet tā arī faktiski nelietoju…viņš ar manu mobilnetu īsti nedraudzējas

        Marts 21, 2010 plkst. 16:59

      • Es te apskatīju pāris internetveikalus, izrādās tiešām tās cenas ir stipri kritušās, kad pēdējo reizi interesējos, cenas bija pie 150ls, tagad jau pa 10reiz lētākām naudiņām var dabūt, tādēļ droši vien drīz pie tāda tikšu🙂 Es tik ceru, ka ar manu Mac tie wifi, kas nav apple, labi draudzējas.

        Marts 21, 2010 plkst. 19:11

Komentēt

