Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

My religion is freedom

2010 gada Latvijas Eirovīzijā dziedāja Dons.. un nekur netika. Kas to lai zina, varbūt viņam vajadzēja dziedāt ilgāk, jo es kaut ko līdzīgu dziedāju 3 dienas, līdz mani no slimnīcas izlaida. Bija pienākusi liktenīgā diena, es pamodos, izmērīju temperatūru, pieņēmu omi, parunājāmies, paēdu brokastis, sagaidīju ārsti, parunājāmies un jau pirms 12 varēju tikt mājās, taču man nācās stundu sēdēt vienai pašai ar sakravātām somām palātā un gaidīt mammu, jo viņa ātrāk gluži vienkārši nevarēja tikt, tad bija diezgan tizli, jo ik pa laikam nāca iekšā māsiņas, lai novāktu gultu, taču atdūrās pret lielo traucēkli – mani. Lai nu kā ap plkst 13.00 es jau biju tikusi ārā. Kaut arī ar diezgan briesmīgu nosacījumu – nākamās 5 dienas man jādzer zāles, nākamās 10 dienas man jāguļ gultā, un ļoti ilgu laiku es nedrīkstu ēst neko skābu, nedrīkstu dzert kafiju, nedrīkstu ēst neko taukainu, un nedrīkstu lietot alkoholu. Ja uzvedīšoties kārtīgi, liesa samazināsies un veselība uzlabosies un saule leks arī visus nākamos rītus tad, kad to tā vēlēsies. Aizbraucu uz alfu, lai sameklētu zābakus, nesameklēju, aizbraucu mājās un gāju gulēt. Nākamajā dienā man atveda 3 šitcu kucēnus ko auklēt, lai ikdiena nav tik garlaicīga. Nosaucu viņus par Orlando, Otello un Opru.. tagad, lai kur es ietu, viņi dipina man pakaļ.

2 responses

  1. lielaisK

    arī es tagat guļu ar mononukleozi!😦

    Februāris 12, 2011 plkst. 22:28

    • Turies, veselojies, viss bus labi🙂
      Cik ilgi jau?

      Februāris 13, 2011 plkst. 07:42

Komentēt

